Pristatymo ir grąžinimo sąlygos
PRISTAYMO SĄLYGOS
PRISTATYMAS LIETUVOJE
- Prekes išsiunčiame per 2-5 darbo dienas, po apmokėjimo
- Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis Omniva, LP Express ir Venipak paslaugomis.
- Prekės per paštomatus pristatomos per 1-2 dienas.
- Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
- Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
- Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
- Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
- Pirkėjas privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pateikti pažeisto siuntinio ir (arba) prekės (-ių) nuotraukas.
- Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio- padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.
APMOKĖJIMO BŪDAI
GRĄŽINIMO SĄLYGOS
- Pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių perdavimo jam, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.
- Parašykite mums el. laišką adresu info@sapnius.lt ir informuokite apie ketinimą grąžinti ar pakeisti prekę kitomis prekėmis.
- Grąžinama prekė turi būti nenaudota, originalioje ir nepažeistoje pakuotėje. Už sugadintą pakuotę, imamas 5 eur mokestis.
- Prekės išsiuntimu turėsite pasirūpinti jūs.
- Gavę grąžinamą prekę, mes įsipareigojame per 14 darbo dienas pervesti pinigus į jūsų sąskaitą arba pakeisti prekę kita.